50 tips voor reclame met resultaat

50tips betere marketing door marc de bock

50 tips voor reclame met Resultaat

Marc De Bock

Marc De Bock schrijft hét marketingboek voor de ondernemer

Hoe kan je besparen op je reclame zonder ze te verminderen?
Door slimmer om te gaan met je reclame. Betere inhoud, beter gericht.

Na 30 jaar belettering en marketing heb ik gemerkt dat veel ondernemers vrij impulsief beslissen. Dikwijls worden beletteringen aangekocht zonder erbij na te denken of het ontwerp wel nieuwe klanten zal aantrekken.

 

Want geef toe: je bestelwagen is een reclamebord dat 5 jaar lang rondrijdt, waarom zou je er dan niet meer aandacht aan besteden, zodat je bestelwagen rendeert in plaats van geld kost.

 

Nu het boek gaat niet enkel en alleen over beletteringen, maar ook over online marketing (websites, social media, youtube..) en andere marketing waar je als ondernemer niet bij stilstaat.

Krijg vanzelf nieuwe klanten door de juiste reclame

Marc De Bock is auteur van dit boek, en tevens zaakvoerder van Argo Communications. Hij schreef dit boek vanuit de ogen van een ondernemer, die alle dagen handen te kort heeft, omdat er nu éénmaal veel verwacht wordt van een ondernemer.

En dat maakt het niet eenvoudig. Daarnaast wordt er ook nog verwacht dat hij de juiste beslissingen neemt inzake marketing en reclame. En daar kan de ondernemer wel een steun gebruiken. Vandaar deze 50 tips. Het gaat van belettering naar website, online naar offline business. Het boek staat vol quick-wins die onmiddellijk resultaat geven.

 

Dit is het boek dat je in huis moet hebben. Het is een eerste hulp bij marketingbeslissingen.

Interesse in dit boek?

Stuur een mail met je gegevens en we nemen snel contact op.
Stuur tot 3 foto's, logo's of afbeeldingen mee. (type: jpg, jpeg, gif, png, pdf)