Wanneer is het tijd om je gevelreclame te veranderen?

  • Zijn de originele kleuren van de boodschap op je gevel niet meer te herkennen?
  • Dateert dat reclamebord uit de tijd dat de dieren nog spraken?
  • Of weet jij zelfs niet meer wat er op jouw voorgevel afgebeeld staat?

Wij geven je 3 goede redenen om onmiddellijk actie te ondernemen.

1. Je valt weer op in het straatbeeld

Leg jij elke dag een bepaald traject af met de wagen? Bijvoorbeeld wanneer je …

  • de kinderen naar school brengt?
  • naar de warme bakker rijdt?
  • dezelfde klanten bezoekt?

Valt jou dan soms nieuwe, mooie reclame op? Zoals een bepaald reclamebord, spandoek, vlag …

Precies, veranderde reclameboodschappen vallen op.

Maar als je week na week langs diezelfde borden en panelen rijdt, springt deze publiciteit steeds minder in het oog.

Zoiets noemen we ook wel reclameblindheid. Er verandert niks in het straatbeeld, dus mensen zien de reclame niet meer hangen.

Wees dus geregeld creatief in jouw communicatie. Dan val je weer op in het straatbeeld.

2. Je geeft jouw bedrijf een professionele uitstraling

Gevelreclame laten plaatsen is sowieso een goed idee, want een winkel of bedrijf zonder naam geeft maar weinig vertrouwen. Een mooi paneel of een grote banner geeft je zaak de nodige professionele uitstraling.

Elke organisatie die zichzelf respecteert en dit ook wil uitstralen naar klanten, zal ook regelmatig haar gevelreclame vervangen. Hiermee geef je te kennen dat je investeert in de firma en dus ook in de klanten.

Belangrijke vragen die je jezelf wel moet blijven stellen zijn:

  • Is het ontwerp in lijn met mijn huisstijl?
  • Komt de boodschap overeen met wat ik mijn klanten wil vertellen?
  • Zijn mijn mediakanalen op elkaar afgestemd?

Want outdoor communicatie dient natuurlijk steeds consistent te zijn.

3. Het is de ideale kans om bepaalde zaken in de kijker te zetten

  • Komen er solden aan?
  • Wil je de winterperiode extra benadrukken?
  • Is er een product dat je meer aandacht wil geven?

Ook dan kan je je gevelreclame hierop aanpassen. De voorbijgangers of passerende automobilisten zullen jouw nieuwe, frisse boodschap zeker opmerken.

Outdoor reclame werkt uiteindelijk goed samen met andere media. Het kan een campagne versterken. Aangezien mensen meerdere keren aan een gelijkaardige boodschap worden blootgesteld, zal deze een beter effect hebben.

Verandering van spijs doet eten

Je gevelreclame vervangen ook. Blijf je klanten triggeren door de boodschappen regelmatig aan te passen of te veranderen. De ene maand kan het gaan over interieur, terwijl je de andere maand een kerstboodschap kan plaatsen. Ideaal om het interessant te houden.

En jij? Hoe kan jij je gevelreclame geregeld (laten) veranderen zodat passanten je blijven opmerken in het straatbeeld?

Results come over time, not over night

Je gevelreclame vervangen met resultaat?

De meeste ondernemers zien door de bomen het bos niet meer.

  • Welke reclame heeft er nu écht effect?
  • Welke zaken brengen het meeste op?
  • Op welke reclamekanalen moet jij als bedrijf inzetten?

Bel ons op en maak een afspraak. We gaan er graag eens dieper op in.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, eps, ai, doc, psd, jpeg, docx.
    Stuur eventueel foto's of logo's (3 st)
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bel nu
Route