Hoe laat ik reclame opvallen‘ is een van de meestgestelde vragen van onze klanten.

Hierop kunnen wij makkelijk een antwoord formuleren. Ontdek de beste manier om van jouw saaie reclame een eyecatcher te maken.

Saaie reclame = voltooid verleden tijd

Gedaan met boodschappen die mensen niet doen omkijken. Vanaf nu ga je enkel nog voor reclame die opvalt. Houd hierbij rekening met deze succesfactoren:

1. Werk visueel

De beste reclame bestaat voornamelijk uit beeld en bevat slechts een beperkte hoeveelheid tekst, want:

  • Visuele aspecten geven een tekst meer body;
  • Mensen onthouden jouw boodschap beter en leggen de associatie met het beeld;
  • Beelden zijn een stuk aantrekkelijker om naar te kijken.

 

2. Laat beeld en woord matchen

Beelden zeggen veel, maar het is de kunst om beeld en tekst elkaar te laten versterken. Enkel zo verkrijg je een wauw-effect!

3. Zet kleuren strategisch in

Welke kleuren je het beste gebruikt? Dit hangt af van jouw doelgroep.

Lees er meer over in het artikel ‘Hoe kleuren jouw huisstijl maken of kraken’.

Als je rekening houdt met de betekenis en de combinatie van de kleur is de kans groot dat je de juiste doelgroep aanspreekt. En dus ook betere resultaten boekt.

Zorg ervoor dat jouw kleuren op orde zijn.

Tips omzetten in de praktijk

Bij Argo, dé reclamespecialist van Vlaanderen, is jouw reclame in goede handen.

Wij kennen de markt en mediamogelijkheden als geen ander. We gaan op zoek naar de perfecte marketingmix voor jou en jouw bedrijf.

Ook van jouw reclame een eyecatcher maken?

Neem contact op voor advies en meer informatie. Vul onderstaand formulier in en wij helpen je meteen verder.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, eps, ai, doc, psd, jpeg, docx.
    Stuur eventueel foto's of logo's (3 st)
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

saaie reclame

saaie reclame

Bel nu
Route